Разполагаме с различни условия за ползване за потребители и бизнес клиенти. Вижте по-долу съответните условия за ползване, които се отнасят за вас:

Общи условия за ползване за потребители

Основни правила & условия

Обновено: 2020-06-01

Тези правила и условия се отнасят до използаването на уебсайта www.vidaXL.bg, управляван от vidaXL Europe B.V.. (''ние'',''наш'' или ''нас'' в зависимост от контекста).

Вие приемате, че ползването на този уебсайт, както и всяка транзакция направена чрез него, е обект на тези правила и условия (''Правила''). Съветваме Ви да прочетете тези Правила внимателно и изцяло, както и да разпечатате копие за бъдещо ползване. Чрез търсенето на информация, използването, регистрирането или извършването на транзакция в нашия уебсайт Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласявате с тези Правила. В противен случай, моля, не ползвайте този уебсайт. 

Когато пазарувате през уебсайта, ще Ви бъдат поискани лични данни, включително (но не само) пълното Ви име, адрес, пощенски код, настоящото Ви жителство и електронен адрес. Вашата лична информация ще се използва в съответствие с нашата Политика за поверителност. Съгласявайки с тези Правила, Вие потвърждавате също така че сте прочели, разбрали и се съгласявате с правилата, описани в нашата Политика за поверителност. 

Съдържание:

Член 1 – Достъп до услуги

Член 2 – Информация за нас

Член 3 – Промени в уебсайта

Член 4 – Процес на поръчване

Член 5 – Потвърждение за поръчка

Член 6 – Плащане

Член 7 – Защита

Член 8 – Доставка

Член 9 – Точност на съдържанието

Член 10 – Връщане, отказ и замяна

Член 11 – Възстановяване на суми

Член 12 – Гаранция

Член 13 – Процедура за подаване на жалби 

Член 14 – Собственост на правата

Член 15 – Отговорности

Член 16 – Други важни правила

Член 17 – Свържете се с нас

Член 1 – Достъп до услуги

Поръчвайки чрез нашия уебсайт, Вие гарантирате, че сте законно в състояние да сключвате обвързващи договори и че сте навършили 18 години.

Член 2 – Информация за нас

Управление: vidaXL Europe B.V.

марка: vidaXL.bg

Офис адрес:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo Холандия

E-mail адрес: webservice@vidaxl.bg

Регистрационен No. : 09188362

No: NL820055220B01

Член 3 – Промени в уебсайта

Запазваме си правото да променяме Правилата от време на време. Всички промени влизат в сила от момента, от който са публикувани на уебсайта и ще бъдат действащи за всички договори за покупка на продукти от тази дата. Ваша отговорност като посетител на уебсайта е да прочетете правилата и условията всеки път, когато ползвате уебсайта.

Всички отклонения от тези правила и условия могат да бъдат зачетени, само ако са написани и подписани от оторизиран представител. В този случай, всички останали клаузи на Правилата остават напълно непроменени. 

Член 4 – Процес на поръчване

Моля, проследете линка Как да поръчам за информация как се дава поръчка на нашия уебсайт. Всички поръчки на vidaXL.bg подлежат на предварително приемане на нашите правила и условия. (Моля, вижте раздел 1.2).

По време на процеса на поръчване ще бъдете помолени да поставите отметка в поле, с което да потвърдите, че сте прочели, разбрали и се съгласявате със съдържанието и приложимостта на тези Правила. Няма да можете да направите поръчка, освен ако не сте приели Правилата.

Правилата, които са в сила към момента на сключване на договора Ви ще се прилагат за Вашата поръчка, освен ако изрично не се съгласите с приложимостта на по-новия, ревизиран вариант на Правилата.

Когато равите поръчка на нашия уебсайт трябва да се регистрирате и да ни предоставите потребителско име и парола (''Данни за влизане в акаунта''). Информацията, която предоставяте на този уебсайт трябва да бъде пълна и точна през цялото време. Вие сте отговорен за поддръжката и конфиденциалността на Вашите Данни за влизане в профила. Ние не сме отговорни за каквито и да било щети или загуби, които могат да възникнат в случай на неправилна защита на личната Ви информация от Ваша страна. В случай че имате каквито и да било притеснения относно Вашите Данни за влизане в акаунта или Ви стане известна злоупотреба с тях, моля свържете се с webservice@vidaxl.bg.

Член 5 – Потвърждение за поръчка

След като дадете поръчка ще получите e-mail от нас удостоверяващ, че сме получили Вашата заявка. Моля, забележете, че това не означава, че Вашата поръчка е приета. Вашата поръчка декларира пред нас намерението Ви да закупите продукта. Всички поръчки са предмет на приемане от наша страна и ние ще потвърдим това приемане чрез изпращане на e-mail до Вас, който да удостовери, че продуктът е изпратен („Потвърждение за изпращане“). Договорът между двете страни („Договорът“) ще бъде оформен след като изпратим продукта към Вас. Преди това, можем да Ви уведомим, че не приемаме поръчката Ви или Вие може да я откажете.

Всички продукти, които поръчвате през уебсайта ни, остават наша собственост, докато не получим пълното плащане за тях.

Член 6 – Плащане

Плащането може да се извърши чрез всеки един от описаните в Начини на плащане раздел.

Ние придвижваме плащането веднага щом получим Вашата поръчка. Веднъж след като сме отбелязали данните от кредитната Ви карта и проверим наличността ни, продуктът е готов за изпращане. 

За да сме сигурни, че кредитната или дебитната Ви не се използват без Вашето разрешение, ние ще валидираме информацията дадена по време на процеса на поръчване (име, адрес и друга приложена информация) срещу неправомерно използване от базата данни на трети страни. Съгласявайки се с тези Правила, Вие се съгласявате с тези проверки. Тази информация се използва само, за да се провери Вашата идентичност. Кредитни проверки не се извършват и това няма да повлияе на кредитния Ви рейтинг. Цялата информация, която ще ни предоставите, ще бъде третирана съгласно нашата политика за конфиденциалност и Закона за защита на личните данни.

Ние обработваме Вашето плащане, контролирано от трета страна доставчик на услуги, съвместим със стандартите за безопасност, приети в индустрията на разплащателните карти.  (PCI DSS версия 2).

Член 7 – Защита

Веднъж след като сте достигнали стъпката за заплащане през процеса на поддаване на Вашата поръчка, защитният режим автоматично ще се активира. Може да разпознаете този режим по катинара, който ще се появи на дъното на страницата, в десния ъгъл на Вашия браузър. Защитният режим гарантира, че всички Ваши детайли са криптирани за по-добра защита.

За да можем да продължим с процеса на плащане в кредитна или дебитна карта, ще Ви поискаме данните от Вашата карта. Това ще се случва всеки път, когато правите плащане към нас. С изключение на случаите, описани в тези Правила, ние няма да се свързваме с Вас чрез e-mail или по друг начин, за да Ви поискаме данни от Вашата карта или друга защитена информация. Ако получите e-mail, който изисква тази информация, моля свържете се с нашия отдел “Обслужване на клиенти” незабавно.

Използваме наши надеждни похвати, за да осигурим на уебсайта ни защита от вируси и други видове вредно съдържание, които могат да навредят на компютъра Ви, въпреки че не можем да дадем гаранции. Ваша отговорност е да осигурите правилното оборудване (включително, но и не само антивирусна програма), за използвате мрежата сигурно. Освен в случаите, в които се изисква от закона, ние няма да бъдем отговорни пред Вас или за повреда или загуба причинена на Вас, в резултат на атака на вируси или друго вредно съдържание, при използване на нашия уебсайт. 

Член 8 – Доставка

Стойността и времето за доставката, зависят от адреса за доставка и вида на продукта, който искате да получите. За повече информация, моля погледнете информация за доставките.

Ще направим всичко възможно да спазим сроковете, които сме Ви обещали. Въпреки това, понякога, поради непредвидени обстоятелства, забавянето е неизбежно. Ние не носим отговорност за забавяне или невъзможност за доставка на продукта в рамките на определените граници, ако е причинено частично или изцяло поради обстоятелства, които са извън нашия контрол.

Ако няма никой на домашния Ви адрес или на адреса за доставка, който да приеме пратката, ще Ви бъде оставена бележка с координати къде ще бъде тя ще бъде оставена, което може да е и при съседите Ви. Като алтернатива можем да върнем поръчката Ви в някой от складовете на куриерската служба и бележката ще дава указания как да си вземете поръчката оттам.

Рискът от повреда или загуба на продуктите остава наша отговорност до по-рано на същия ден, в който е направена доставката (ако продукта е изцяло платен) или дата, в която е направен първи опит да се достави продукта.

Възстановяне на сумите от доставката е възможно само в съответствие с Вашите права съобразно CPDSR 200 (Consumer Protection Distance Selling Regulations 200) и други приложими закони. 

Член 9 – Точност на съдържанието

Освен в случаите, описани по-долу, цената, която заплащате е тази, която е посочена по времето, в което получаваме Вашата поръчка, освен ако не възникне грешка.

Въпреки всички мерки, които взимаме, за да сме сигурни, че псосочените на уебсайта цени са точни, понякога грешките са неизбежни. Ако открием грешка в цената, ние ще се свържем с Вас възможно найбързо, за да Ви дадем възможност да препотвърдите заявката за продукта с реалната му цена или да я отмените. Ако не можем да се свържем с Вас, поръчката Ви автоматично се анулира. Ако откажете поръчката, но вече сте я платили, ние ще Ви възстановим пълната стойност, която сте заплатили.

Всички цени са в български лева с включен ДДС. Цените са без такси за доставка, които са показани за съответния продукт в информацията за доставката.

Всички размери, измервания и измерения са приблизителни. Опитваме се да ги обявим възможно найточно, но въпреки това не можем да гарантираме, за тяхната абсолютна прецизност.

Използваме наши способи за показване на снимките на продуктите, максимално близки до реалния им вид.

Член 10 – Връщане, отказ и замяна

За директна информация относно връщане на поръчани продукти, моля обърнете се към Политика за връщане.

Според CPDSR (Consumer Protection Distance Selling Regulations) Вие имате право да анулирате Вашата поръчка в рамките на 30 дни, започващи в деня, в който сте получила Продуктите. В този случай ще получите пълно възстановяване на сумата платена за Продуктите, която ще Ви бъде изплатена в съответствие с раздела „Връщане на суми” по-долу както и в съответствие с Вашите законови права.

Ако желаете да анулирате поръчката си, трябва да ни информирате, чрез e-mail. Тогава ние ще организираме взимане обратно на поръчката, при това БЕЗПЛАТНО, като продуктът трябва да бъде в оригиналната си опаковка и в същото състояние, както когато сте го получили, (моля, прочетете нашата Политика за връщане за повече информация). Имате законовото задължение да се погрижите за продуктите, докато те са във Ваше притежание. Ако се провалите при изпълнение на това задължение, ние имаме право да Ви изискаме компенсация.

Тези Правила не нарушават другите Ваши законови права на потребител и не преставляват пълно описание на всички Ваши законови права. За повече информация относно правата Ви на потребител под защита на Закона за продажба на стоки от разстояние, моля свържете се с местните власти и служби, отговарящи за търговските и потребителските права.

В редки случаи може да се случи така, че описанието на продуктите да се измени. В тези случаи ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да Ви предложим алтернатива на оригиналния, поръчан от Вас продукт. Ако не сте доволни от предложения заместител, моля свържете се с нашия отдел Обслужване на клиенти. Ще организираме обратното взимане на продукта и възстановяването на платената сума, съобразно нашата Политика за връщане на пари в секцията Връщане на пари, описана по-долу.

Ако смятате, че сте получили стока с дефект, повреда или продукт, който не сте поръчали трябва да ни информирате в разумно време. Моля, не връщайте продукта обратно към нас незабавно. По скоро ние ще се свържем с Вас, за да обсъдим разумно разрешение и да Ви предложим (без ограничения) поправка или замяна на части или целия продукт или връщане на заплатената сума. Ако Ви предложим възстановяване на сумата, ние ще Ви върнем сумата на дефектния, повредения или сгрешен продукт изцяло, като всички приложими такси за обратната  доставка или други оправдани такси, които могат да се появят при връщането на продукта, ще бъдат за наша сметка.

Член 11 – Възстановяване на суми

Ако отмените поръчка съобразно раздела Връщане, отказ и замяна, описан се по-горе, ние ще Ви възстановим платената сума, след като получим обратно продуктите. Възстановяването ще бъде направено в картата Ви, като това възстановяване ще бъде подчинено на наредбите за стоки, повредени при обратно транспортиране или за които ние сме организирали взимането.

Член 12 – Правна гаранция

Гарантираме, че всеки продукт, закупен от нас чрез уебсайта ни, е в съответствие със съответния договор за продажба в продължение на минимум две години от доставката на продукта, съгласно законодателството на ЕС, но националното законодателство може да Ви предостави допълнителни права. Съответствието с договора за продажба означава, че продуктите съответстват на описанието на нашия уеб сайт, годни са за целите, за които обикновено се използват продукти от същия тип и показват качеството и производителността, които са нормални за продукти от същия тип и които могат да бъде разумно очаквани. Тази правна гаранция покрива и щети, които могат да възникнат по време на доставката.

В случай на несъответствие, имате право да изискате продуктите да бъдат приведени в съответствие безвъзмездно чрез поправка или замяна или, ако това е невъзможно или непропорционално, чрез подходящо намаление на цената или възстановяване. Ако закупеният от Вас продукт е повреден, моля, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.

Тази правна гаранция не засяга или не измества никое от Вашите други права като клиент въз основа на национални закони и разпоредби.

Вашите права по силата на правната гаранция стават невалидни, ако някоя друга страна, различна от производителя, или ремонтен сервиз, който не е определен от vidaXL, модифицира продукта.

Член 13 – Процедура за подаване на жалби

Предприемачът има процедура за подаване на жалби, за която клиенти са достатъчно информирани, и разглежда жалбата в съответствие с тази процедура за подаване на жалби.

Оплакванията относно изпълнението на споразумението трябва да бъдат описани пълно и ясно в рамките на разумен период от време, след като клиентът е забелязал неизправностите.

Жалбите, подадени до предприемача, ще бъдат отговорени в рамките на 14 дни след датата на получаване. Ако дадена жалба има предвидимо по-дълго време за обработка, предприемачът ще отговори в рамките на 14 дни с потвърждение за получаване и посочване кога клиентът може да очаква по-подробен отговор.

Клиентът трябва да позволи на предприемача най-малко 4 седмици за разрешаване на жалбата при взаимна консултация. След този период се повдига спор, който отговаря на условията за разрешаване на спорове.

Не сте удовлетворени от обработката на жалбата ви? Можете да представите жалбата си пред Комитета по спорове чрез Европейската платформа за ОРС. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

Член 14 – Собственост на правата

Съгласявайки се с Правилата, вие приемате и се съгласявате, че всички авторски права и друга интелектуална собственост се предоставя само за лична употреба и остава наша собственост по всяко време.

Вие може да сваляте или да копирате съдържание или материали за лична употреба, само  от нашия уебсайт. Копирането, възпроизвеждането, публикуването, разпространението или показването на материали, изложени на нашия сайт, за друга употреба е незаконно и е забранено от закона.

Съдържанието и други материали в нашия сайт са на разположение само за Ваша лична употреба и не могат да бъдат копирани или използвани, освен ако това не е съгласувано с нас или някой от нашите представители в рамките на оторизирани писмени условия.

Член 15 – Отговорности

В предмет на останалата част от този раздел, озаглавен Отговорности, ако не успеем да спазим тези Условия ще бъдем отговорни към Вас по отношение на покупната цена на продукта.

В предмет на останалата част от този раздел озаглавен Отговорности, ние не носим отговорност за загуби, в следствие на невъзможността ни да спазим Правилата, поради следните причини: загуба на доход или приходи; загуба на бизнес; пропуснати ползи; загуба на очаквани икономии; загуба на данни; загуба на доброто си име или репутация; лошо управление или неправилно разпределение на офисно време; или някакви специални или косвени загуби, в следствие на накърнено добро име и влошена репутация.

Нищо в настоящото споразумение не изключва или ограничава нашата отговорност по отношение на причинена смърт или телесна повреда, в следствие на небрежност от наша страна; измама или измамно съдържание; всяко нарушение на задълженията, заложени в Част 12 на Закона за продажба на стоки от 1979 г.; дефектни стоки по смисъла на Закона за защита на потребителите от 1987 г.; или всякакви други въпроси, за които би било незаконно за нас, да бъдем изключени от отговорност или да се опитаме да бъдем изключени от отговорност.

Въпреки, че влагаме всички разумни усилия, за да гарантираме, че нашият уебсайт отговаря на всички приложими стандарти за сигурност, не може да ни бъде търсена отговорност за неоторизиран достъп на информация, която ни предоставяте чрез нашия сайт.

Ако някое от тези Правила или някоя от клаузите на договора се определят от компетентен орган за невалидни, незаконни или неприложими в някаква степен, това правило, условие или разпоредба ще бъдат отделени от останалите правила, условия и разпоредби, като останалите ще продължават да са валидни до най-голямата си степен, позволена от закона.

Европейската Комисия предлага за потребителите уеб сайт за онлайн разрешаване на спорове (ОРС):http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Тази платформа служи като фокусна точка за извънсъдебно разрешаване на спорове, произтичащи от онлайн продажби или договори за услуги, в които потребителят участва

Член 16 – Други важни правила

Всички договори се сключват на английски. Всички въпроси, които могат да възникнат в бъдеще ще бъдат разгледани от английското законодателство и ще бъдат обект на английската съдебна система.

Тези Правила съставляват цялостното обвързване между нас и заместват всички предишни дискусии, кореспонденции и преговори помежду ни, свързани с предмета на действие. Ние се съгласяваме, че нито един от нас няма да предприеме мерки, по отношение на което и да е изложение или гаранция (без значение дали е направена невинно или по непредпазливост), които не са посочени в тези Правила. Всеки от нас се съгласява, че единствено нашите собствени действия по отношение на изложенията и гаранциите, посочени в тези Правила (без значение дали са направени невинно или по непредпазливост) могат да бъдат в нарушение на споразумението.

Нито едно лице, което не е страна по това споразумение, няма правото да привежда в сила Правилата по този договор.

Член 17 – Свържете се с нас

Ако имате въпроси или притеснения относно Правилата или уебсайтa, моля свържете се с нашия отдел Обслужване на клиенти.

 

Общи условия за ползване за бизнес клиенти

Последна актуализация: 2020-06-01

Съдържание:

Член 1 - Определения

Член 2 - Самоличност на предприемача

Член 3 - Приложимост

Член 4 - Офертата

Член 5 - Договорът

Член 6 - Ценообразуване

Член 7 - Изпълнение на договора и допълнителна гаранция

Член 8 - Доставка и изпълнение

Член 9 - Удължени транзакции: продължителност, прекратяване и удължаване

Член 10 - Плащане

Член 11 - Отговорност

Член 12 - Запазване на собствеността

Член 13 - Процедура за подаване на жалби

Член 14 - Спорове

Член 1 - Определения

В тези общи условия ще се използват следните термини и определения:

1. Ден: календарен ден;

2. Дигитално съдържание: данни, които се произвеждат или доставят в дигитален вид;

3. Дългосрочен договор: договор, който предвижда редовна доставка на артикули, услуги и / или дигитално съдържание през определен период;

4. Трайна среда: всеки инструмент - включително имейл -, който позволява на клиента или предприемача да съхранява информация, която е лично адресирана до тях по начин, който позволява бъдещи консултации или използване през период, който е съобразен с целта, за която е предназначена информацията, и позволява непромененото възпроизвеждане на съхранената информация;

5. Клиент: физическото или юридическото лице, което действа като професионалист и / или като фирма;

6. Предприемач: физическото или юридическото лице, което предлага продукти, (достъп до) дигитално съдържание и / или услуги на клиенти от разстояние;

7. Договор от разстояние: договор, който се сключва между предприемача и клиента в контекста на организирана система за продажба на продукти от разстояние, дигитално съдържание и / или услуги, при което до сключването на договора се използва изключително или частично една или повече техники за комуникация от разстояние;

8. Писмено: в тези условия "писмено" включва комуникация чрез имейл и факс, ако самоличността на подателя и целостта на имейла са достатъчно сигурни;

9. Техника за общуване от разстояние: ресурс, който може да се използва за сключване на договор, без клиентът и предприемачът да се налага да се събират едновременно в едно и също пространство;

10. Уебсайт: уеб магазина на предприемача, в който се предлагат стоки и услуги, които могат да бъдат закупени от клиенти;

11. Платформа : външната среда, в която предприемачите могат да предлагат стоки и услуги, които могат да бъдат закупени от клиенти.

Член 2 - Самоличност на предприемача

Частното дружество с ограничена отговорност vidaXL Marketplace Europe B.V., намиращо се на адрес Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Нидерландия. Действащо в Нидерландия под номер по ДДС: NL820055220B01, търгуващо под номер на Търговската камара 09188362.

Член 3 - Приложимост

1. Тези условия са приложими за всяка оферта на предприемача и всеки договор от разстояние между предприемача и клиента.

2. Ако клиентът включи разпоредби или условия, които се отклоняват от или не фигурират в общите условия при тяхното възлагане, тогава разпоредбите или условията ще бъдат приложими за предприемача само в случай, че са приети изрично в писмена форма.

3. Текстът на тези условия ще бъде предоставен на клиента преди въвеждането на договора от разстояние. Ако това не е разумно възможно, предприемачът ще посочи, преди да бъде сключен договорът от разстояние, начинът, по който могат да се консултират правилата и условията при предприемача и че те могат да бъдат изпратени възможно най-бързо, безплатно, по искане на клиента .

4. Ако договорът от разстояние се сключи по електронен път, може да се окаже, че противно на предходния параграф и преди влизането на договора от разстояние, текстът на тези условия може да бъде предоставен на клиента по електронен път по такъв начин, че той да може да се съхранява от клиента по прост начин на траен носител на данни. Ако това не е разумно възможно тогава, преди да бъде сключен договорът от разстояние, ще бъде посочено къде могат да се проверят правилата и условията по електронен път и че те ще бъдат изпратени по електронен път или по друг начин, безплатно, по желание на клиента.

5. Ако и доколкото една от разпоредбите на тези общи условия е нищожна или недействителна, съответната разпоредба трябва да се чете по начин, разрешен от закона, който е най-близък по съдържание до намеренията на страните, както е видимо от нищожната разпоредба, докато останалите разпоредби остават изцяло в сила.

6. Ако в допълнение към тези условия се прилагат специфични условия на външна платформа, на която предприемачът предлага продукти и услуги, клиентът може, в случай на противоречиви условия, винаги да се позове на приложимото условие, което е най- благоприятно за него, но само ако Общите условия не подлежат на дерогация.

Член 4 - Офертата

1. Ако дадена оферта е предмет на ограничена продължителност или условия, това ще бъде изрично посочено в офертата.

2. Офертата ще включва пълно и подробно описание на предлаганите продукти, дигитално съдържание и / или услуги.

3. Съдържанието на уебсайта, както и неговата оферта са съставени с най-голямо внимание. Предприемачът обаче не може да гарантира, че цялата информация на уебсайта е винаги точна и пълна. Поради това всички цени, офертата и друга информация на уебсайта и в други материали от предприемача са обект на очевидни програмни и печатни грешки.

Член 5 - Договорът

1. Договорът влиза в сила в момента, в който клиентът приеме офертата и се съобрази със съответните условия.

2. Ако клиентът е приел офертата по електронен път, предприемачът незабавно ще потвърди по електронен път получаването на приемането на офертата. Ако разписката за приемане на офертата не е потвърдена от предприемача, клиентът може да прекрати договора.

3. След като клиентът приеме офертата, предприемачът си запазва правото да отмени офертата в рамките на 3 работни дни от приемането. Предприемачът ще уведоми незабавно клиента за такива анулирания.

4. Ако договорът е сключен по електронен път, предприемачът ще предприеме подходящи технически и организационни мерки, за да осигури електронното прехвърляне на данни и ще осигури сигурна уеб среда. Ако клиентът може да плати по електронен път, предприемачът ще спазва подходящи мерки за сигурност за тази цел.

5. Ако след приемане на договора се окаже, че клиентът е предоставил някакви неверни данни, предприемачът има право да изпълни задълженията си само след получаване на верните данни.

6. Предприемачът може, в рамките на законовите разпоредби, да разследва дали клиентът може да изпълни задълженията си за плащане, както и да проучи всички факти и фактори, които са от значение за отговорното сключване на договор от разстояние. Ако въз основа на това разследване предприемачът има солидни основания да не влезе в договора, той има право да откаже поръчка или заявление, като посочи мотиви или да приложи специални условия към изпълнението. Ако предприемачът, въз основа на разследването, откаже искането или приложи специални условия към него, клиентът ще бъде информиран за това не по-късно от 3 дни след сключване на договора.

Член 6 - Ценообразуване

1. Всички цени, посочени на уебсайта на и в други материали от предприемача, включват ДДС (освен ако не е посочено друго) и, освен ако не е посочено друго на уебсайта, включват други приложими такси.

2. Противно на предходния параграф, предприемачът може да предлага продукти или услуги, чиито цени са свързани с колебания на финансовия пазар, върху които предприемачът няма влияние, на променливи цени. Тази връзка с колебанията и фактът, че посочените цени са целеви, ще бъдат посочени в офертата.

3. Предприемачът може да променя цените 2 седмици след сключване на договора. Клиентите, които не са съгласни с промяната, имат правото да прекратят договора, без да бъдат таксувани за това от предприемача.

4. Допълнителни такси, като такси за доставка и такси за плащане, ще бъдат споменати на уебсайта и най-малкото ще бъдат показани по време на процеса на поръчка.

Член 7 - Изпълнение на договора и допълнителна гаранция

1. Предприемачът гарантира, че доставените продукти и услуги отговарят на договора, като се има предвид, че малки отклонения са приемливи по отношение на определени размери, тегло, количества, обезцветяване и леки цветни отклонения и т.н., не се считат за недостатъци на частта на предприемача.

2. Клиентът трябва да провери стоките, доставени по време на доставката и клиентът трябва да провери дали доставените стоки отговарят на договорните условия. Това включва:

- дали са доставени правилните стоки;

- отговарят ли доставените стоки като количество и брой на уговореното;

- дали доставените стоки отговарят на изискванията, които могат да бъдат определени за нормална употреба и / или търговски цели.

В случай на видими дефекти или недостатъци, клиентът трябва да ги докладва на предприемача в рамките на 14 дни след доставката. В случай, че бъдат открити невидими дефекти или недостатъци, клиентът трябва да докладва за това на предприемача най-късно в рамките на 14 дни, след като е могъл разумно да ги открие. Ако клиентът не направи това, той вече няма право на каквато и да е форма на ремонт, подмяна, компенсация и / или възстановяване на сумата по отношение на тези дефекти.

3. Ако предприемачът счита жалбата за основателна, съответните продукти ще бъдат ремонтирани, заменени или (частично) възстановени след консултация с клиента. Съответно предприемачът може да пренасочи клиента към производител или доставчик.

Член 8 - Доставка и изпълнение

1. В съответствие с това, което е посочено в това отношение в член 3 от настоящите условия, предприемачът ще изпълнява приетите поръчки с подходяща бързина.

2. Предприемачът има право да ангажира трети страни, ако е необходимо да изпълнява задълженията по договора.

3. Посочените срокове за доставка трябва да се тълкуват като задължение на разумни усилия и се считат за приблизителни. Предприемачът е свободен да избере превозвача. Освен в случай на умисъл или преднамерена непредпазливост от страна на продавача, превишаването на времето за доставка никога няма да даде право на клиента на каквато и да е форма на обезщетение.

4. Предприемачът си запазва правото да доставя продадени продукти на части.

5. Рискът от повреда и / или загуба на продукти зависи от предприемача до момента на доставката към клиента, освен ако изрично не е уговорено друго. Ако клиентът се съгласи да приеме продуктите, рискът се прехвърля при предаване на продуктите.

6. Ако клиентът или определена от него трета страна не присъства на адреса за доставка в уговореното време за получаване на продуктите, предприемачът има право да вземе обратно продуктите. В консултация с клиента, предприемачът може, при допълнителни разходи, да предложи продуктите на клиента в различно време и / или ден. Ако доставката се окаже невъзможна, задължението за плащане няма да бъде отменено и всички допълнителни разходи, включително разходите за връщане, ще бъдат начислени на клиента.

Член 9 - Удължени транзакции: продължителност, прекратяване и удължаване

Прекратяване:

1. Клиентът винаги може да прекрати договор, който е сключен за неопределен период и е за редовна доставка на продукти, дигитално съдържание или услуги в съответствие с договорените правила за прекратяване и срок на предизвестие не повече от два месеца.

2. Клиентът винаги може да прекрати договор, който е сключен за определен период и е за редовна доставка на продукти (включително електричество), дигитално съдържание или услуги в края на определения период при спазване на договорените за тази цел разпоредби за прекратяване и срок на предизвестие от максимум два месеца.

3. Клиентът може да прекрати писмено договорите, посочени в предходните параграфи.

Удължаване:

4. Договор, който е сключен за определен период и е за редовна доставка на продукти (включително електричество), дигитално съдържание или услуги, ще бъде автоматично удължен за същия определен период.

5. Споменатите срокове за предизвестие важат и за прекратяване от страна на предприемача

Член 10 - Плащане

1. Клиентът е длъжен да плати на предприемача по време на процеса на поръчка и на посочения в уебсайта начин на плащане. Предприемачът е свободен да предлага различни методи на плащане, които могат да се променят от време на време. Доколкото не е определено друго, клиентът е длъжен да плати в рамките на 14 дни от доставката.

2. Ако клиентът не изпълни своевременно задължението (ята) си за плащане, той незабавно носи отговорност по закон, без да се изисква известие за неизпълнение. Предприемачът има право да увеличи дължимата сума със законоустановен лихвен процент и предприемачът има право да наложи на клиента извънсъдебните разходи за събиране, направени от тях.

Член 11 - Запазване на собствеността

1. Доставените стоки остават собственост на предприемача, докато клиентът не плати изцяло дължимата сума.

Член 12 - Отговорност

1. При наличие на умисъл или груба небрежност, общата отговорност на предприемача спрямо клиента поради приписване на неизпълнението на договора е ограничена до компенсация до максимум сумата, предвидена за този договор (включително ДДС). В случай на дългосрочен договор, тогава споменатата отговорност се ограничава до възстановяване на сумата, която клиентът дължи на предприемача през 3-те месеца, предхождащи събитието, причиняващо вредата.

2. Предприемачът не носи отговорност към клиента за непреки щети, включително, но не само, последващи щети, загуба на печалба, пропуснати спестявания, загуба на данни или щети поради прекъсване на бизнеса.

3. Клиентът обезщетява предприемача срещу всякакви искове по отношение на трети страни, освен в случай на умисъл или преднамерена непредпазливост от страна на предприемача или законния директор на предприемача.

4. Предходните алинеи не се прилагат за щети, претърпени от клиента, причинени от препродажба на дефектни продукти, закупени от предприемача, в случай че клиентите на клиента се ангажират с иск срещу тях.

5. Освен ако изпълнението на договора е трайно невъзможно, отговорността на предприемача поради причинено неизпълнение на задължение от договора възниква само ако клиентът информира незабавно писмено предприемача в разумен срок за отстраняване на неизправността, а предприемачът продължава да не изпълнява задължението си след този срок. Известието за неизпълнение трябва да съдържа възможно най-пълно и подробно описание на недостатъка, така че на предприемача да се даде възможност да реагира адекватно.

6. Условие за всяко право на обезщетение е клиентът винаги да докладва писмено на предприемача възможно най-скоро, но не по-късно от 14 дни след възникването му. Щетите, които не са били доведени до знанието на предприемача в рамките на този период, не отговарят на условията за обезщетение, освен ако клиентът не може да докаже, че не е могъл да докладва за щетите по-рано.

7. В случай на форсмажорни обстоятелства, предприемачът не е длъжен да компенсира евентуални щети на клиента.

Член 13 - Процедура за подаване на жалби

1. Предприемачът има достатъчно популяризирана процедура за подаване на жалби и ще разгледа жалбата в съответствие с тази процедура за жалби.

2. Жалбите, свързани с изпълнението на договора, трябва да бъдат подадени на предприемача, пълно и ясно описани, в разумен срок, след като клиентът установи дефектите.

3. На подадените до предприемача жалби ще се отговори в рамките на 14 дни, изчислени от датата на получаване. Ако жалбата изисква предвидимо по-дълго време за обработка, предприемачът ще отговори в рамките на 14 дни с потвърждение за получаване и индикация кога клиентът може да очаква по-обширен отговор.

Член 14 - Спорове

1. Договорите между предприемача и клиента, за които се прилагат тези условия, се уреждат изключително от законодателството на Нидерландия.

2. Всички спорове, които могат да възникнат по договора и не могат да бъдат разрешени чрез взаимно споразумение, могат да бъдат предадени изключително на съда в Ост-Брабант, 's-Hertogenbosch. Това зависи от степента, в която задължителните правила за подсъдност ограничават този избор. Предприемачът и клиентът могат да разрешат споровете си чрез обвързващи съвети или арбитраж.

 


Прикачен(и) файл(ове)

Общи условия за ползване

Политика на връщане

Политика за поверителност и бисквитки