Условия за ползване на услугата Premium Experience

Име на компанията: vidaXL Europe B.V.
Адрес :Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo Нидерландия
Имейл :webservice@vidaxl.bg
Уебсайт: www.vidaxl.bg
Обхват на услугата : Навременна подготовка и предаване на пратката за доставка, както и приоритетна обработка на запитвания до отдел „Обслужване на клиенти“
Дата на покупка: Вижте фактурата
Цена на гаранцията: 10.00 BGN
Продължителност на услугата:
  • Приоритет при изпращане: от момента на абонамента при поръчка до предаването на всички продукти на куриера
  • Приоритетно обслужване на клиенти: до изтичане на законовата гаранция на продукта
Предмет на гаранцията:
Услугата се предоставя от vidaXL като допълнение към задължителните законови гаранции, приложими по българското законодателство. Тя осигурява приоритетна обработка на поръчките и гарантира предаването им за доставка в рамките на 1 работен ден от датата на поръчката, както и приоритетно обслужване на клиентски запитвания.

 

УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ:

1. Предимства на услугата:

1.1 Приоритетна обработка на поръчката:

    1.1.1 Вашата поръчка ще бъде обработена с приоритет, за да бъде предадена на куриера навреме.

    1.1.2. Тя ще бъде поставена най-напред в реда за обработка, особено важно по време на натоварени периоди или при неочаквани забавяния.

1.2 Нарушение на сроковете за предаване:

    1.2.1. Ако не успеем да предадем поръчката за доставка в рамките на обещания срок, ще Ви обезщетим с ваучер на стойност 150% от платената цена за услугата.

    1.2.2. При поръчки с няколко артикула, ако някои от тях не бъдат предадени за доставка в срок, компенсацията ще бъде изчислена пропорционално според стойността на забавените артикули.

1.3 Приоритетно обслужване на клиенти:

1.3.1 Запитвания до клиентския отдел на vidaXL ще се обработват в рамките на 12 часа, при условие че клиентът:

  • използва същия имейл, с който е направена поръчката;
  • посочи номера на поръчката още в първото съобщение.

1.3.2. Ако тези условия не са изпълнени, ще се прилага стандартното време за отговор – 24 часа – за първото съобщение. След това приоритетното обслужване ще бъде активирано.

2. Изключения:

2.1. Услугата не обхваща самите продукти (ремонт, замяна, възстановяване на средства и др.), а само гореописаните обслужващи дейности.

3. Цена:

3.1. Цената за услугата Premium Experience е 10.00 лв. на поръчка.

4. Продължителност на услугата:

4.1. За приоритетното изпращане – услугата е валидна от датата на поръчката до момента, в който всички артикули са предадени на куриера, или до издаване на компенсационен ваучер.

4.2. За приоритетното клиентско обслужване – до изтичане на законовата гаранция на продукта.

5. Право на отказ и Premium услуги:

5.1. Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право да се откаже от онлайн покупка в рамките на 14 дни без да посочва причина.

5.2. Ако упражните правото си на отказ за цялата поръчка, платената сума за Premium Experience ще бъде възстановена, при условие че услугата още не е напълно изпълнена (т.е. поръчката не е предадена на куриера).

6. Напомняне за законовите гаранции:

6.1. Услугата Premium Experience не засяга законовите Ви права като потребител. Продавачът остава обвързан с разпоредбите на ЗЗП и Директива 1999/44/ЕО (преобразувана в Директива (ЕС) 2019/771).

6.2. Законова гаранция за съответствие(съгласно българския Закон за защита на потребителите):

    6.2.1. Потребителят разполага със срок от две години от доставката на стоките, за да претендира за дефекти, които са били налице към момента на доставката.

    6.2.2. Потребителят има право на безплатен ремонт или замяна на стоки, ако те са дефектни, с възможност за намаляване на цената или разваляне на договора, ако тези средства за защита не са възможни.

    6.2.3. През първите 6 месеца след доставката се приема, че дефектът вече е съществувал към момента на доставката, освен ако продавачът може да докаже друго.

6.3. Законова гаранция срещу скрити дефекти:

    6.3.1. Потребителят може да се позове на гаранция за скрити дефекти в законоустановения срок, с право да развали договора или да поиска намаление на цената.

Допълнителна:

Тази услуга е валидна само на територията на България и се урежда от българското законодателство.

В случай на спор, ако не се постигне споразумение, компетентни са българските съдилища.