Политика за запис на телефонните разговори

Когато се обадите на нашия отдел за клиентска поддръжка, ние може да запишем обаждането Ви. В тази статия ще намерите цялата информация относно нашата политика за запис на телефонните разговори.

 

>Защо записвате разговорите?

Ние записваме разговорите за целите на контрола и оценката на качеството. Нашата цел е да осигурим, че когато и да се свързвате с нас, по телефон или по друг начин, Вие ще получите най-качествената услуга.

 

>Мога ли да откажа да бъда записван?

Да, ще Ви попитаме приемате ли или отказвате записа още в началото на обаждането. В случай, че откажете, записът ще спре и всичко, което е записано до него момент, ще бъде изтрито.

 

>Колко дълго пазите записаните разговори?

Запазваме записите за период от 21 дни, започващ от деня, в който е бил направен записът.

 

>В коя държава се съхраняват записаните разговори?

Записите се съхраняват в база с данни, която се намира в Германия.

 

>Какви са правата ми по отношение на тези записи?

Вие имате следните права: Право да бъдете информирани, право на достъп, право на коригиране, право да бъдете забравени, право на ограничаване, право на преносимост на данните, право да не бъдете субект на решение, основано единствено на автоматизирани средства, право на възражение и право на оттегляне на съгласието. За повече подробности относно това какво означават тези права, моля, запознайте се с нашата политика за записване на телефонни разговори. 

 

Искате ли да се запознаете с нашата политика за записване на телефонни разговори? Кликнете тук.