Как да се свържа с vidaXL?

Съобщи за проблем

Ако имате проблем с поръчката си, можете да го съобщите и разрешите, като използвате нашите инструменти за самообслужване. Влезте в профила си и отидете на:
Моят профил > История на поръчките
Намерете поръчката, за която имате нужда от помощ, и кликнете върху Съобщи за проблем.

 

Чат

Търсите бърза помощ? Започнете чат с нас. Вашият разговор първо ще бъде обработен от нашия чатбот (на разположение 24/7), който е предназначен да отговаря на често задавани въпроси и при необходимост да ви свърже с нашия екип.

Работно време на агентите: 08:00–20:00


ЧЗВ
 

Можете да намерите отговорите на най-често задаваните въпроси на нашата страница с ЧЗВ.

Кликнете върху бутона по-долу, за да преминете директно към страницата с ЧЗВ.
 

Към ЧЗВ

 

Имейл
 

Можете да ни изпратите пълна заявка по имейл, като попълните нашия формуляр за контакт. Това ни помага да разберем за какво се отнася вашето съобщение. По този начин ще можем да разрешим заявката ви по-бързо.
Можете да очаквате отговор в рамките на 8 работни часа. Ако не сте получили отговор, проверете папката за спам. Кликнете върху бутона по-долу, за да ни изпратите имейл.

Изпратете ни имейл


Телефон
 

Можете да се свържете с нас чрез телефонно обаждане. 
 

Можете да подадете заявка за обратно повикване и нашият отдел за обслужване на клиенти ще се свърже с вас в рамките на 1 работен ден. 
 

Ако изберете тази опция, ще трябва да попълните нашия формуляр за заявка за обратно повикване. Той ще ни помогне да разберем за какво се отнася въпросът ви и ще можем да ускорим заявката ви. 
 

Кликнете върху бутона по-долу, за да поискате обратно обаждане.
 

Заявка за обратно повикване 
Можете да се свържете с нас по телефона от понеделник до петък. 
 

Телефонен номер: 02 437 3873
Работно време: 08:00 - 10:00 ч.