Може ли поръчката ми да бъде анулирана?

Имате възможността да отмените вашата поръчка чрез Моят профил раздела. Ето как:

  1. отидете в Моят профил > История на поръчките > Детайли на поръчката;
  2. Кликнете върху Отмяна на продукт(и);
  3. Изберете продуктите, които искате да отмените;
  4. Потвърдете вашето избор;
  5. Изберете причината за отмяната;
  6. Потвърдете отмяната.

Ако нямате акаунт в vidaXL, използвайте нашия чатбот, за да анулирате поръчката си:

 

Поръчките могат да бъдат анулирани в рамките на 60 до 90 минути след подаването им. Ако поръчката вече е изпратена, трябва да откажете доставката и да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, като използвате бутоните по-долу.

 

Вашата поръчка е била анулирана?

В някои редки случаи не можем да доставим даден продукт и се налага да анулираме поръчката. Най-често срещаните причини са:

  • Продуктът е изчерпан;
  • Търговецът ни не е могъл да потвърди поръчката ви;
  • Информацията за адреса е неясна или неправилна.

Искате ли да научите повече за поръчките във vidaXL? Прочетете някои от нашите свързани статии: