Излезте
Вече излязохте от акаунта си.
Продължете
Благодарим Ви за абонамента!
Проверете Вашата e-mail поща, ще получите кода на Вашия ексклузивен купон съвсем скоро!
БЛАГОДАРИМ ВИ ЗА ИНТЕРЕСА КЪМ НАШИЯ БЮЛЕТИН

Моля, потвърдете като кликнете върху линка в имейла, който току-що ви изпратихме. Благодаря!

За да получите кода на Вашия купон, моля отидете на потвърдителния линк в писмото което току що Ви изпратихме.

Затвори
ОБРАТНА ВРЪЗКА

Здравейте и добре дошли

Как можем да ви помогнем днес? Ако не можете да намерите отговор в нашите Често Задавани Въпроси или на нашата информационна страница, винаги можете да се свържете с нас чрез една от опциите, които ще намерите на тази страница.

 

 

Отговор на всички ваши въпроси! 

 

           

Къде мога да намеря информация, която не е свързана с поръчка?

             
             

Ако желаете да получите повече информация относно нашите начини на плащане, доставка или връщане, можете да кликнете върху линковете в долната част на страницата. Там ще откриете също и нашите общи условия за ползване и декларация за сигурност и бисквитки.

             
           

Къде мога да открия чата?

             
             

Можете да намерите нашия чат прозорец в дясната долна част на нашия уебсайт през работното време. Щом кликнете върху бутона "чат", прозорецът се отваря и можете да започнете!

             
             

Защо понякога пакетите се доставят в множество пратки?

             
             

Когато поръчвате няколко продукта или един продукт, който се предлага в няколко пакета, е възможно те да се доставят в различни дни. За съжаление, това зависи от превозвача и ние нямаме влияние. Можете да проверите състоянието на всеки пакет с проследяващия линк, който получавате по имейл.

             
             

Как мога да проследявам поръчката си?

             
              

Можете да проверявате състоянието на всеки пакет, като използвате линка за проследяване, който получавате по имейл.

               
           

Как мога да върна поръчката си?

             
             

След получаване на заявката ви за връщане на продукта, ние ще ви изпратим процедурата за връщане. Препоръчваме ви да не ни изпращате продукта обратно по ваша инициатива, тъй като нашата услуга за вземане е безплатна. За повече информация можете да проверите условията за връщане.

             
           

Защо понякога получавам отговор на имейл на английски език?

             
             

Искаме да помогнем на нашите клиенти възможно най-бързо и да направим ежедневието им по-достъпно. Ето защо предлагаме нашите услуги и на английски език. Ние разбираме, че използването на английски език не е оптимално за всички и затова ние сме написали нашата информация на ясен език, който може лесно да бъде обработен от онлайн софтуер за превод.

             

 

             


Имейл 

Вашият въпрос е по-малко спешен? Моля, изпратете ни имейл: webservice@vidaxl.bg

Ще направим всичко възможно, за да отговорим на въпроса ви възможно най-скоро.

 



             

 

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА БЮЛЕТИН
checkmark

Ексклузивни оферти за нашите клиенти

checkmark

Продукти на разпродажба

checkmark

Нови продукти и марки

checkmark

Получи 10 лв. намаление**

vidaXL зачита вашата поверителност
*Отписване е възможно по всяко време
**за поръчки над 200 лв на продукти с марка vidaXL